.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد شعبه ويژه رسیدگی به تخلف نانوای ها در تعزيرات
با نانوائی ها و کارخانجات متخلف بر خورد می شود .
مهدی عباسی مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان مطلب فوق گفت : شعب تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلف نانواییهای و کارخانجات متخلف را دارا می باشد و از آمادگی لازم در جهت برخورد با متخلفین این بخش برخوردارند.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران افزود: نان در سبد کالای ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و قوت غالب شهروندان می باشد. لذابدون اغماض پرونده های متخلفین این بخش رسیدگی و مجازات های قانونی اعمال می شود .
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد : تیم بازرسی دستگاه های اجرائی مرتبط با حضور نماینده تعزیرات حکومتی از کار خانجات آرد و سبوس مازندران به صورت دوره ای بازدید و از نزدیک بر عملکرد این واحد ها نظارت ودر صورت مشاهده تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی تا اعمال قانون شود .وی خاطر نشان کرد : در این راستا بالغ بر 12 کارخانه آرد و سبوس در استان مورد بازرسی تیم قرار گرفت واز سوی بازرسین تذکرات لازم در جهت رعایت مقررات و ضوابط تعیین شده ارائه شد .
وی افزود : از ابتدای فروردین تا کنون بالغ بر 303 پرونده وارد و 241 فقره پرونده مختومه گردید و متخلفین به مبلغ 257 میلیون و 114 هزارو 100 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مهدی عباسی تصریح کرد : بیشترین تخلفات در این پرونده ها مربوط به کم فروشی با 144 فقره ، گرانفروشی 51 فقره ، عدم درج قیمت، نصب نرخنامه 41 فقره و عدم رعایت بهداشت 28 فقره می باشد
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.264 seconds.